fredag 7. januar 2011

Kryss i taket!

I dag, av alle dager, fikk jeg endelig tilbakemelding på innleveringsoppgava som jeg leverte i midten av september. I dag! Det er nesten, men ikke helt, fire måneder etter at jeg sendte inn oppgava mi på e-post. Raskt?

Jeg synes sjølsagt det var fint å endelig få den vesle tilbakemeldinga på tre linjer som inneholdt null konstruktiv kritikk, ingen forslag til forbedring og stort sett bare "godkjent" pakka inn i andre ord, men jeg kan jo ikke la være å lure på hvorfor i alle dager det har tatt så utrolig lang tid. Vanskelig å skrive? Dårlig internettilkobling? Vondt for å tenke? Og så et annet spørsmål: skal vi studenter virkelig finne oss i å bli behandla på denne måten?

Jeg merker jo at jeg raskt blir litt vennligere innstilt mot studiestedet mitt. Men samtidig løper jeg ikke lykkelig rundt her i leiligheten, for det er svært mye annet som fortsatt kan gå helt på skrå, og jeg er skeptisk etter ei sånn flause som det her. Når får jeg for eksempel svar på oppgave fire, som jeg allerede har levert? Og hva med oppgave fem, der jeg akkurat har fått beskjed om at faglærer er langtidssjukmeldt og ikke en gang kan svare på spørsmål i forhold til leksjonen? Og for å ikke snakke om eksamen, som jeg etter planen skal ha i månedsskiftet februar-mars? Nei, nå orker jeg ikke tenke mer på det. Fram med bøkene! Jeg vil lese noe fint.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar