Lest i 2018
36. Samlade dikter - Edith Södergran
35. Sirkusdirektørens datter - Jostein Gaarder
34. Kameliadamen - Alexandre Dumas d.y.
33. Ingrid Winters makeløse mismot - Janne S. Drangsholt
32. Kungens komediant - Agneta Pleijel
31. Germanerne - Tore Janson
30. Glitterscenen - Monika Fagerholm
29. Pondus: Eliteserien 16 - Frode Øverli
28. Billett til helvete - Patricia Highsmith
27. Barneloven - Ian McEwan
26. Bålet - Bergljot Hobæk Haff
25. Rosens navn - Umberto Eco
24. Dameroman m/menn - Kim Småge
23. Drottningens chirurg - Agneta Pleijel
22. Dronning på King's Road - Øistein Hølleland
21. Svartbergets hemmelighet - Lise Knudsen
20. Tre riddersagaer - Birgit Nyborg (o.)
19. Lykksalighet - Marita Fossum
18. Frøken Jean Brodies beste alder - Muriel Spark
17. Gå aldri fra meg - Kazuo Ishiguro
16. Fortuna - Alexander L. Kielland
15. En herregårdssaga - Selma Lagerlöf
14. Sannheten om Harry Quebert-saken - Joël Dicker
13. Jonas - Jens Bjørneboe
12. Susanna Moodies dagbøker - Margaret Atwood
11. Halloween - Tania Kjeldset
10. Kvinnen på Wildfell Hall - Anne Brontë
9. Pondus: Eliteserien 15 - Frode Øverli
8. Pondus: Eliteserien 14 - Frode Øverli
7. Begynnelser - Carl Frode Tiller
6. På motorveiene - Runa Fjellanger
5. Glimesteinar frå islandsk visetradisjon - Johannes Gjerdåker
4. Jeg har ennå ikke sett verden - Roskva Koritzinzky
3. Barsel - Kristin Storrusten
2. Baugeids bok - Aina Villanger
1. Premien for alt - Ingvild Holvik
Abonner på:
Innlegg (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar